16 Şubat 2008 Cumartesi

Parti

Vaktiyle kıyısından bulaştığım dergicilik merakını kaybettiğimden beri, uzun zaman sonra bir şarkı için birkaç satır yazma isteği duyuyorum.

Bir süre önce arşivde bulunsun diye Teoman’a ait tüm albümleri indirmiştim. Dün gece, vaktiyle epey dinlediğim şarkılardan birkaçını yeniden dinlemek için bilgisayarımdaki Teoman klasörünü açtım. Albümlerinde Yer Almayan Şarkılar isminde başka bir klasör ilgimi çekti. Parti şarkısını açtım, nakaratı tanıdık geliyordu, hemen Google’a girip neyin nesi bu diye baktım ki, şarkının Teoman’ın En Güzel Hikayem albümünde yer aldığını gördüm. Bir ya da iki sefer dinlediğim bir albümdü bu, dolayısıyla Parti şarkısını da unutmuştum.

Dün geceden beri dönüp dolaşıp bu şarkıyı dinliyorum. Özellikle hikayeyi anlatıp olayı kaybetme korkusuna bağladığı sözleri duydukça heyecanlanıyorum. Hasbel kader şarkı yazma işine bulaşmış birisi olarak tarif etmem gerekirse, güzel bir melodi bulduğum zaman duyduğum heyecana benzer bir şey bu.

Bazı şarkılar var, keşke ben yazsaydım dediğim, belki de biraz kıskandığım. Parti de bunlardan birisi oldu sanki..

Şarkı üzerine yazıp videosunu (çakma da olsa) eklememek olmaz tabii.

Hiç yorum yok: