7 Ocak 2008 Pazartesi

Badem

Şu günlerde ikinci albümlerini çıkarmak üzere olan Badem çekirdek kitlesi dışında pek tanınmayan bir grup. Müzik dünyamızın popüler grupları ve şarkıcılarıyla karşılaştırdığımda müzisyenlik ve yaratıcılık açısından genelin çok daha ötesinde olan Badem’in yeni albümüyle hak ettiği başarıyı yakalamasını umuyorum.

Albümlerinin ilk klibi de Kalpsiz isimli parçaya çekilmiş. Özlem Tekin ile düet yaptıkları bu şarkıyı 1 haftadır sıklıkla dinlemekteyim. İlk dinlediğim anda “olmuş bu iş” dedim.



Elbette sadece benim dememle olmuyor, işin içinde tanıtım, organizasyon vs bir çuval iş var. Yine de iyi bir çalışmanın er ya da geç değerini bulacağına inananlardanım. Hele ki internet gibi kulaktan kulağa tanıtımı (ecnebilerin “word of mouth” dedikleri şey, Türkçe’si bu oluyor sanırım) aşırı derecede kolaylaştıran bir iletişim aracı mevcutken.

Albümün kalanını dinlemiş değilim ama Badem’in elinden kötü bir iş çıkacağını zannetmiyorum. Yolları açık olsun...

Hiç yorum yok: