10 Haziran 2008 Salı

Euro 2008

Bir önceki gün Almanya-Romanya maçının ilk yarısını izlediğimde Almanya’nın kupanın en önemli favorilerinden biri olduğu, favori olmayı geçtim izlemesi en keyifli takımların başında geldiği kanısındaydım. Dünkü Hollanda-İtalya maçı ise keyfin tepe noktasıydı sanırım. Uzun zamandır bir futbol maçından bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. İlk 10 dakika İtalya bu kupayı da alacak herhalde dedim, kalan 80 dakikada ise tükürdüğümü yalamakla meşguldüm. Hollanda (Ömer Üründül üslubuyla söylemek gerekirse) modern futbolun tüm gerekliliklerini yerine getirdi. İtalya ise “Bu takım artık çok yaşlı” diye bağırmaktaydı sanki. Tabii İtalya’nın sağı solu belli olmaz, yine finalde görebiliriz onları. Futbol ekolü sağlam ülkeler çok yüksek performans göstermeseler de, ezberledikleri anlayışla turnuvalarda çok iyi dereceler alabiliyorlar. Ancak dünkü maçtan sonra kupayı Hollanda’nın almasını dilemekteyim. Futbolu güzelleştirenler karşılığını almalı zira...

Hiç yorum yok: